سه هزار و ۳۱۹ واحد صنعتي به خط توليد بازگشتند

به گزارش ايرنا، سونيا پوريامين يکشنبه در نشست شوراي اطلاع رساني شهرک هاي صنعتي و صنايع کوچک هرمزگان افزود: پرداخت تسهيلات براي احياي همه واحدهاي صنعتي داراي توجيه اقتصادي با هدف توليد کالاي ايراني ادامه پيدا مي کند .
وي ادامه داد: هم اکنون ۸۸ هزار واحد توليدي در ۹۲۲ شهرک و ناحيه صنعتي داريم که ۴۲درصد اشتغال کشور را در اختيار دارند، لذا براي حفظ اين سرمايه ها همه نهادها تلاش کنند.
وي يادآور شد: يکي از مشکلات واحدهاي صنعتي کوچک، نداشتن وحدت و پشتيباني از يکديگر است و براي معرفي کالاهاي خود، خوشه هاي صنعتي ايجاد نکرده و افراد بصورت انفرادي اقدام به تبليغ کالاي خود مي کنند.
وي، بر برگزاري جشنواره هاي برند، معرفي بنگاههاي کوچک از طريق رسانه ها، اعزام نمايندگان رسانه ها همراه گروه هاي اقتصادي به نمايشگاههاي داخلي و خارجي، ارايه اطلاعت کافي واحدهاي صنعتي به رسانه ها و نظرخواهي از رسانه ها در کارگروه رفع موانع توليد و اشتغال استانها تاکيد کرد.
وي تصريح کرد: رسانه ها اعم از مکتوب، ديداري و شنيداري مي توانند در حمايت از صنعت و اشتغال، معرفي واحدهاي صنعتي موفق و تبليغ خريد کالاي ايراني نقش بسيار موثري داشته باشند.
مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي گفت: در حال حاضر يک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتي در شهرک هاي صنعتي داريم که توليدات آنها جنبه صادراتي دارد و به کشورهاي مختلف محصولات خود را صادر مي کنند.
غلامرضا ديوسالار با تاکيد بر همکاري هرچه بيشتر روابط عمومي ها و مديران حوزه صنعت با رسانه ها افزود: ۹۷۰ شهر مصوب شده و ۹۰۰ خوشه صنعتي در کشور داريم و با تلاش هاي صورت گرفته و تامين تسهيلات براي واحدها ، تنها ۱۹درصد آنها نيمه تعطيل هستند.
در اين نشست که عليرضا خورشيد زاده مشاور رسانه اي استاندار هرمزگان، خواجه اي معاون صدا و سيماي مرکز خليج فارس، خليل تنيده رئيس ايرنا هرمزگان و جمعي از نمايندگان رسانه هاي استان حضور داشتند، بر تعامل هرچه بيشتر مديران حوزه صنعت با رسانه ها تاکيد شد.

منبع:ايرنا

 

لیست عناوین     بروز رسانی : 1403/02/08

آیابانک مرکزی می‌تواند همزمان با حفظ ذخایر،دربازار ارز دخالت کند؟::   مجید شاکری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش افسارگسیخته نرح ارز ، اظهار داشت: افزایش نرخ ارز به گونه ای بود که حتی نرخ آن به بیش از ۲۰ هزار تومان هم رسید و در نقطه اصلاحی به قیمت های پایین تر برگشت.

چند توصیه‌ برای خرید طلا و سکه::   به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، مسعود یزدانی آگاهی و اطلاع مردم از قوانین و مقررات صنفی را برای جلوگیری از ضرر احتمالی در معاملات طلا و جواهر بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: حجم گسترده شاکیان و پرونده‌های اختلافی در این صنف از نبود آگاهی و طمع خریداران نشأت گرفته است.

نعمت زاده:اشتراک گذاري تجربه هاي صنعتي ومعدني با ايجاد بانک اطلاعاتي::   وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: با ايجاد بانک اطلاعاتي مي‌توان تجربه هاي صنعتي و معدني را از يک صنعت به صنعت ديگر و از استاد به دانشجو و در اختيار عموم قرار داد و با روش‌هاي ديالوگ و مجازي دانايي‌هاي خود را به اشتراک بگذاريم.

هنوز يارانه اي نصيب توليد و اشتغال نشده است::   به گزارش خبرنگار خبرگزاري صداوسيما ، محمدرضا نعمت زاده در حاشيه نشست اقتصاد مقاومتي در مصاحبه با خبرنگاران گفت : نجات اقتصاد کشور در رعايت سياست هاي منسجم اقتصاد مقاومتي است. وي گفت : برخي از سياست ها را که مربوط به حوزه ماست ، پيگيري و دنبال مي کنيم

فروشنده خودرو حق دريافت بيش از ۵۰ درصد پيش پرداخت را ندارد::   نوابي گفت: هيچ فروشنده خودرو اعم از داخلي يا خارجي حق ندارد بدون مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت خودرو پيش فروش کند و حداکثر ۵۰ درصد ارزش خودرو را مي توانند به عنوان پيش پرداخت اخذ کنند.

سازمان امور مالياتي اعلام کرد::   واحدهاي توليدي، بازرگاني و خدماتي ملزم به ارائه صورت‌هاي مالي حسابرسي‌شده توسط سازمان حسابرسي يا مؤسسات حسابرسي عضو جامعه حسابداران رسمي همراه با اظهارنامه مالياتي شدند.

سه هزار و ۳۱۹ واحد صنعتي به خط توليد بازگشتند::   مشاور رسانه اي وزير صنعت، معدت و تجارت گفت: سه هزار و ۳۱۹ واحد صنعتي که بدليل مشکلات مالي از صحنه توليد خارج شده بودند با حمايت هاي اين دولت به خط توليد بازگشتند.

مطالبه اقتصادمقاومتي قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي است::   سرويس اقتصادي عضوکميسيون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با تاکيد برضرورت قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي،گفت:کاهش وابستگي بودجه به درآمدهاي حاصل از نفت و گاز و همچنين افزايش سهم ماليات از درآمدهاي دولت ضروري است.

تلفن های تماس
03132120302
03132120303
03132120304
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم
انجمن طلا و جواهر اصفهان
 
تلفن  پشتیبانی
03132120302
آدرس ایمیل :
anjomantalla@gmail.com
آدرس دفتر انجمن طلا و جواهر:
خیابان حکیم - مجتمع تجاری حکیم - ورودی دوم - طبقه دوم -واحد 352
w w w . I s f G o l d . c o m