مطالبه اقتصادمقاومتي قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي است

شهبازحسن پوربيگلري درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاري خانه ملت،باتاکيد برضرورت قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي،گفت:باتوجه به اينکه وابستگي به نفت و درآمدهاي آن اقتصاد کشور ما را دچار مشکلات بسياري کرده لازم است،جايگزين مناسبي هرچه سريع تر براي آن پيدا شود.
نماينده مردم سيرجان و بردسير درمجلس شوراي اسلامي،با بيان اينکه مديريت درآمدهاي دولت مي تواند از اقتصاد تک محصولي و ادامه روند فعلي جلوگيري کند،افزود:ماليات ستاني در حال حاضر بهترين گزينه کسب درآمد براي ما بوده که بايد مدنظر مسئولان قرار بگيرد.
وي با تاکيد براينکه منظور از ماليات ستاني افزايش پايه مالياتي و فشار بيشتر برمردم نيست، تصريح کرد:بايد در زمينه کسب درآمد براي کشور ازطريق ماليات ها فرارهاي مالياتي شناسايي شود.
ماليات ها بايد به روشي صحيح و از راهي مطمئن اخذ شود
حسن پور بيگلري باتاکيد براينکه ماليات ها بايد به روشي صحيح و از راهي مطمئن اخذ شود، افزود:اخذماليات نبايد به گونه اي باشد که هرروز مشکلات بيشتري را براي قشر توليدکننده ايجاد کند؛زيرا شکايت هاي بسياري از اين قشر وجود دارد.
اين نماينده مردم درمجلس دهم،با بيان اينکه دولت بايد با جلوگيري از فرارهاي مالياتي فاصله طبقاتي درکشور را کاهش دهد،تصريح کرد:متاسفانه فرارهاي مالياتي بيشتر درميان اقشار ثروتمند جامعه رخ داده و هرروز آن ها را توانمندتر مي کند.
عضوکميسيون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي،با تاکيد براينکه افزايش ماليات ستاني از مردم قدرت دموکراسي در کشور را افزايش خواهد داد،گفت:زماني که ماليات از سوي مردم پرداخت شوند؛دولت نيز موظف به ارايه خدماتي خواهد شد که در اين زمينه افزايش دموکراسي رخ خواهد داد.

منبع:خانه ملت

 

لیست عناوین     بروز رسانی : 1403/01/31

آیابانک مرکزی می‌تواند همزمان با حفظ ذخایر،دربازار ارز دخالت کند؟::   مجید شاکری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش افسارگسیخته نرح ارز ، اظهار داشت: افزایش نرخ ارز به گونه ای بود که حتی نرخ آن به بیش از ۲۰ هزار تومان هم رسید و در نقطه اصلاحی به قیمت های پایین تر برگشت.

چند توصیه‌ برای خرید طلا و سکه::   به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، مسعود یزدانی آگاهی و اطلاع مردم از قوانین و مقررات صنفی را برای جلوگیری از ضرر احتمالی در معاملات طلا و جواهر بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: حجم گسترده شاکیان و پرونده‌های اختلافی در این صنف از نبود آگاهی و طمع خریداران نشأت گرفته است.

نعمت زاده:اشتراک گذاري تجربه هاي صنعتي ومعدني با ايجاد بانک اطلاعاتي::   وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: با ايجاد بانک اطلاعاتي مي‌توان تجربه هاي صنعتي و معدني را از يک صنعت به صنعت ديگر و از استاد به دانشجو و در اختيار عموم قرار داد و با روش‌هاي ديالوگ و مجازي دانايي‌هاي خود را به اشتراک بگذاريم.

هنوز يارانه اي نصيب توليد و اشتغال نشده است::   به گزارش خبرنگار خبرگزاري صداوسيما ، محمدرضا نعمت زاده در حاشيه نشست اقتصاد مقاومتي در مصاحبه با خبرنگاران گفت : نجات اقتصاد کشور در رعايت سياست هاي منسجم اقتصاد مقاومتي است. وي گفت : برخي از سياست ها را که مربوط به حوزه ماست ، پيگيري و دنبال مي کنيم

فروشنده خودرو حق دريافت بيش از ۵۰ درصد پيش پرداخت را ندارد::   نوابي گفت: هيچ فروشنده خودرو اعم از داخلي يا خارجي حق ندارد بدون مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت خودرو پيش فروش کند و حداکثر ۵۰ درصد ارزش خودرو را مي توانند به عنوان پيش پرداخت اخذ کنند.

سازمان امور مالياتي اعلام کرد::   واحدهاي توليدي، بازرگاني و خدماتي ملزم به ارائه صورت‌هاي مالي حسابرسي‌شده توسط سازمان حسابرسي يا مؤسسات حسابرسي عضو جامعه حسابداران رسمي همراه با اظهارنامه مالياتي شدند.

سه هزار و ۳۱۹ واحد صنعتي به خط توليد بازگشتند::   مشاور رسانه اي وزير صنعت، معدت و تجارت گفت: سه هزار و ۳۱۹ واحد صنعتي که بدليل مشکلات مالي از صحنه توليد خارج شده بودند با حمايت هاي اين دولت به خط توليد بازگشتند.

مطالبه اقتصادمقاومتي قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي است::   سرويس اقتصادي عضوکميسيون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با تاکيد برضرورت قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي،گفت:کاهش وابستگي بودجه به درآمدهاي حاصل از نفت و گاز و همچنين افزايش سهم ماليات از درآمدهاي دولت ضروري است.

تلفن های تماس
03132120302
03132120303
03132120304
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم
انجمن طلا و جواهر اصفهان
 
تلفن  پشتیبانی
03132120302
آدرس ایمیل :
anjomantalla@gmail.com
آدرس دفتر انجمن طلا و جواهر:
خیابان حکیم - مجتمع تجاری حکیم - ورودی دوم - طبقه دوم -واحد 352
w w w . I s f G o l d . c o m