خبر مهم ارزی/ فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی کسرایی پور اظهار داشت: در بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیربازرگانی) احصا شده که برخی از این مصارف بصورت نقد (اسکناس) و برخی بصورت حواله قابل پرداخت هستند.

وی در ادامه افزود: در ساز و کار جدید تعداد مصارفی که بصورت نقد قابل پرداخت هستند با توجه به محدودیت بانک‌ها در روابط کارگزاری و عدم امکان انجام حواله افزایش یافته و نکته قابل توجه این است که برای سهولت و سرعت در انجام پرداخت‌ها منابع ارزی لازم برای انجام این موضوع پیشاپیش بصورت تنخواه از طرف بانک مرکزی در اختیار بانک های عامل قرار می گیرد.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی افزود: سایر مصارف ارزی علاوه بر موارد احصا شده که در بخشنامه ها و مقررات ارزی بانک مرکزی مورد اشاره قرار نگرفته در صورت انعکاس موضوع به این بانک قابل بررسی بوده و در صورت تشخیص به عنوان یک نیاز واقعی قابل افزودن به سایر موارد احصا شده خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: علاوه بر آنچه که از محل منابع بانک مرکزی تامین می شود بانک‌های عامل نیز پیش از این اجازه یافته‌اند از محل منابع ارزی خود نسبت به فروش ارز خدماتی به مشتریان در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی این بانک اقدام کنند.

لیست عناوین     بروز رسانی : 1403/01/09

گزارش نمایشگاه بین المللی تهران 1400::   دستاورهای مهم حضور در نمایشگاه، برگزاری جلساتی با استاندار اصفهان و معرفی خوشه فراگیر طلا و جواهر و همچنین حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از صنایع کوچک بود

اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده::   تلاش های ده ساله مجموعه صنفی و صنعتی طلای استان اصفهان و بویژه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا نقره جواهر و سنگهای قیمتی استان در راستای این امر

راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در اصفهان::   عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و سنگ های قیمتی اصفهان گفت: به زودی بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با پیش بینی اشتغال ۲۵۰۰ نفر در اصفهان ایجاد خواهد شد.

::   فراخوان برگزاری اولین نمایشگاه گروهی طراحی طلا و جواهر استان اصفهان

خبر مهم ارزی/ فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل::   ه گزارش خبرگزاری تسنیم، و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی کسرایی پور اظهار داشت: در بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیربازرگانی) احصا شده که برخی از این مصارف بصورت نقد (اسکناس) و برخی بصورت حواله قابل پرداخت هستند.

تصويب و ابلاغ آيين نامه اجرايي فعاليت فروشگاه هاي مجازي::   قائم مقام مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از تصويب و ابلاغ آيين نامه اجرايي فعاليت فروشگاه هاي مجازي و شرکت هاي بازاريابي شبکه اي در آينده نزديک خبر داد.

آيين نامه فروشگاه هاي مجازي و اينترنتي::   معاون تشکل هاي صنفي مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور خبر داد: آيين نامه فروشگاه هاي مجازي و اينترنتي تا پايان سال جاري عملياتي مي شود

رئيس فراکسيون اصناف مجلس: بسته حمايتي از صنوف توليدي هنوز عملياتي نشده است::   رئييس فراکسيون اصناف مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به وعده هاي داده شده براي در نظر گرفتن بسته حمايتي به واحدهاي توليدي صنوف تاکنون اقدام عملي صورت نگرفته است .

تلفن های تماس
03132120302
03132120303
03132120304
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم
انجمن طلا و جواهر اصفهان
 
تلفن  پشتیبانی
03132120302
آدرس ایمیل :
anjomantalla@gmail.com
آدرس دفتر انجمن طلا و جواهر:
خیابان حکیم - مجتمع تجاری حکیم - ورودی دوم - طبقه دوم -واحد 352
w w w . I s f G o l d . c o m