گزارش نمایشگاه بین المللی تهران 1400

نمایشگاه طلا و جواهر تهران در سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ بهمن ماه برگزار شد و نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰٪ به لحاظ کمیت داشته است. نمایشگاه تهران امسال  در چهار سالن برگزار شد و  بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع تحت پوشش قرار گرفت و بیش از ۱۲۰ مشارکت کننده حضور داشتند سالنهای ۷-۸-۹ به طلا جواهر نقره گوهرسنگها وسالن ۲۷ به ماشین الات وتجهیزات وصنایع وابسته اختصاص داده شده بود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی از استان‌های مختلف حضور داشتند و جدیدترین تولیدات، دستگاه‌ها و تجهیزات و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه طی ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده بازدید علاقمندان بود و  در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات، تجهیزات مربوط به طراحی و تولیدات طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، توانمندی‌های این صنعت به معرض دید بازار‌های هدف و عموم قرار گرفت.

همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و بخش اکتشافات و استخراجات معادن طلا و نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی، آشنایی تولید کنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

 پاویون اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا تهران با حضور 12 واحد تولیدی و صنعتی فعال در صنعت طلا و جواهر استان اصفهان از تاریخ 09/11/1400 لغایت 12/11/1400 برگزار گردید.

اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه را می توان در سرفصل های ذیل خلاصه نمود:

  • معرفی توانمندی تولیدی و صادراتی
  • معرفی تشکل های صادراتی و خوشه فراگیر به فعالین صنعت طلا و جواهر
  • تبادل اطلاعات تولیدی و صادراتی با تولیدکنندگان مصنوعات طلا و نقره و جواهر کشور
  • خرید و فروش و مبادلات تجاری با تولیدکنندگان و تجار فعال در کشور

دستاورهای مهم حضور در نمایشگاه، برگزاری جلساتی با استاندار اصفهان و معرفی خوشه فراگیر طلا و جواهر و همچنین حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از صنایع کوچک بود، همچنین جلساتی با ریاست و هیئت مدیره اتحادیه های طلا و جواهر استان های مختلف در محل نمایشگاه و رایزنی برای امضا تفاهم نامه ای فی مابین انجمن  و اتحادیه طلا و جواهر استان های مختلف  در خصوص مباحث آموزشی، نمایشگاهی و تجاری  بود. همچنین طرفین برای حضور واحدهای تولیدی طلا و جواهر  در نمایشگاه اصفهان 1401 و متقابلا طراحان طلا جواهر اصفهان در نمایشگاه آتی کشور در قالب غرفه ای به نام انجمن  اصفهان   به توافقاتی دست یافتند.

 

لیست عناوین     بروز رسانی : 1403/01/31

گزارش نمایشگاه بین المللی تهران 1400::   دستاورهای مهم حضور در نمایشگاه، برگزاری جلساتی با استاندار اصفهان و معرفی خوشه فراگیر طلا و جواهر و همچنین حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از صنایع کوچک بود

اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده::   تلاش های ده ساله مجموعه صنفی و صنعتی طلای استان اصفهان و بویژه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا نقره جواهر و سنگهای قیمتی استان در راستای این امر

راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در اصفهان::   عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و سنگ های قیمتی اصفهان گفت: به زودی بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با پیش بینی اشتغال ۲۵۰۰ نفر در اصفهان ایجاد خواهد شد.

::   فراخوان برگزاری اولین نمایشگاه گروهی طراحی طلا و جواهر استان اصفهان

خبر مهم ارزی/ فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل::   ه گزارش خبرگزاری تسنیم، و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی کسرایی پور اظهار داشت: در بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیربازرگانی) احصا شده که برخی از این مصارف بصورت نقد (اسکناس) و برخی بصورت حواله قابل پرداخت هستند.

تصويب و ابلاغ آيين نامه اجرايي فعاليت فروشگاه هاي مجازي::   قائم مقام مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از تصويب و ابلاغ آيين نامه اجرايي فعاليت فروشگاه هاي مجازي و شرکت هاي بازاريابي شبکه اي در آينده نزديک خبر داد.

آيين نامه فروشگاه هاي مجازي و اينترنتي::   معاون تشکل هاي صنفي مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور خبر داد: آيين نامه فروشگاه هاي مجازي و اينترنتي تا پايان سال جاري عملياتي مي شود

رئيس فراکسيون اصناف مجلس: بسته حمايتي از صنوف توليدي هنوز عملياتي نشده است::   رئييس فراکسيون اصناف مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به وعده هاي داده شده براي در نظر گرفتن بسته حمايتي به واحدهاي توليدي صنوف تاکنون اقدام عملي صورت نگرفته است .

تلفن های تماس
03132120302
03132120303
03132120304
منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم
انجمن طلا و جواهر اصفهان
 
تلفن  پشتیبانی
03132120302
آدرس ایمیل :
anjomantalla@gmail.com
آدرس دفتر انجمن طلا و جواهر:
خیابان حکیم - مجتمع تجاری حکیم - ورودی دوم - طبقه دوم -واحد 352
w w w . I s f G o l d . c o m